vrijdag 8 december 2006

DIEVEN DOEN DUIVENMELKER TWIJFELEN

Dieven doen duivenmelker twijfelen

Voor de duivenmelkers zit het wedstrijdseizoen er op. Voor Leo Heremans uit Vorselaar was het misschien zijn laatste. Drie inbraken in twee maanden tijd doen hem twijfelen over de toekomst van zijn hobby.

De laatste maanden waren zeer zwaar voor Leo Heremans. Driemaal kreeg hij inbrekers over de vloer die het gemunt hadden op zijn prijsduiven. Ondanks een grote investering in een alarminstallatie en omheining is Leo Heremans er nog steeds niet zeker van of hij er volgend jaar opnieuw bij zal zijn.

”Momenteel is het allemaal een beetje veel voor mij”, vertelt een aangeslagen Leo Heremans.

”Toch wil ik nog geen beslissing nemen. Normaal is het nu kweekseizoen voor de duiven, maar daar kan ik de moed nog niet voor opbrengen. Voor de rest staat er nog niets vast.”

”Als ik mijn duiven wegdoe, moeten ze allemaal weg. Dan ben ik er ineens van verlost en kan ik terug op mijn beide oren slapen”, vervolgt Heremans verward. ”Ik weet niet wat volgende maand brengt. Misschien denk ik er dan weer anders over. De kans bestaat ook dat mijn compagnon Karel Ceusters wel verder blijft doen met wedstrijden. Er zijn nog veel mogelijkheden. Ik wil gewoon honderd procent zeker zijn van mijn beslissing.”

Geen opmerkingen:

Een reactie posten