vrijdag 11 december 2009

DUIVENSPORTVERZAMELING

Twijzelerheide, 11 december 2009

Geachte duivenliefhebber,

Mijn naam is Douwe de Jong en woon in Twijzelerheide (Friesland/Nederland) en van jongs af aan ben ik al bekend met de duivensport. Pas op latere leeftijd ben ik actief diverse materialen gaan verzamelen, die met de duivensport te maken hebben. Het grootste deel van mijn verzameling bestaat uit ringen en eigendomsbewijzen van postduiven. Het mooie van deze hobby is, dat er contacten over de hele wereld worden gelegd.

Om mijn verzameling uit te kunnen breiden, vraag ik u via deze mail om hulp. Mogelijk dat u mij kunt helpen met (oude) eigendomsbewijzen en/of ringen. Ook speciale uitgiftes zoals derby ringen en duplicaat eigendomsbewijzen zijn van harte welkom. U zou mij erg verblijden met materialen die u nog heeft liggen en wilt missen. Als dit het geval is, stuurt u dan een mail naar onderstaand mail adres en ik neem dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
Indien u mij niet persoonlijk kunt helpen, wellicht weet u dan mensen die mij wel verder kunnen helpen. Zou u dan deze mail door willen sturen

Alvast bedankt voor uw medewerking en in afwachting van uw reactie.

Met vriendelijke groet,

Douwe de Jong
Tsjerkepaed 22
9287 LS Twijzelerheide
Mail: douwe.dejong@online.nl
Nederland

1 opmerking:

  1. Inmiddels heb ik ook een eigen site.
    www.duivensportverzameling.nl

    Met vriendelijke groet, Douwe de Jong

    BeantwoordenVerwijderen