woensdag 30 december 2009

NIEUW: E-BOEK VAN WILLEM MULDER IS UIT

NIEUW: E-BOEK VAN WILLEM MULDER IS UIT

Beste mensen,
Mijn beide zoons zijn een internetbedrijf begonnen. Ze vroegen me of ik wat artikelen had om er een boek van te maken, om die op internet te verkopen.

Ik heb ze de artikelen gegeven, onder de voorwaarde, dat er een vast netto bedrag naar een goed doel zou gaan. Ik heb gekozen voor Brooke Hospital. Vanuit respect voor de dieren worden in de derde wereld werkezels en paarden door de dierenartsen van Brooke weer gratis opgelapt en krijgt de eigenaar les in het verzorgen van zijn dieren. Een prachtig project. Kijk maar eens op www.brooke.nl

Mijn E-boek " Voedingsadviezen voor uw postduiven" zal voor u een waardevol document zijn. U kunt er veel informatie uithalen om nog beter te presteren. Het bevat 66 van mijn beste artikelen. Vanaf nu is het E-boek te koop voor ? 17,00. Van ieder verkochte E-boek gaat er ? 5,00 netto naar Brooke Hospital.

Meer informatie vindt u HIER.

Willem Mulder.

Uitgever: Peter Mulder.
(PS: U kunt met uw eigen bankrekening overmaken. Vul dan wel het Iban en Bic nummer in )

Geen opmerkingen:

Een reactie posten